  • Data: 2011-07-17 12:33:33
    Temat: Re: allegro, brak towaru na stanie
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (17.07.2011 12:43), Tans wrote:
    > Czy mogę odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na allegro w licytacji
    > (tj. bez opcji kup teraz) jeśli po jej zakończeniu okazało się, że
    > sprzedawca nie posiada towaru na stanie i będzie dopiero za jakiś czas?
    > czy rodzaj sprzedawcy (firma vs. osoba fizyczna) ma znaczenie w tym
    > przypadku?

    Podepnę się pod pytanie - mnóstwo na Allegro jest np. komórek z wysyłką
    z Chin. Przy czym w treści jest "gwarantuję że nie zostanie naliczone
    cło ani VAT".

    Gdzie sobie taką gwarancję można wsadzić? :). Czy jeżeli zostanie
    naliczone cło lub VAT (a przecież jest na to niezerowa szansa), to mam
    jakieś realne szanse na wyegzekwowanie "strat" od sprzedawcy?

    p. m.