  • Data: 2006-08-03 16:54:18
    Temat: Re: alimenty - walek
    Od: "Doruni" <dosia@(e)poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Krzemiński" <r...@B...krakow.pl> napisał w
    wiadomości news:aad3c$44d2020f$3eb31df6$15598@news.chello.pl...

    To jakieś szaleństwo. Ojciec moich dzieci przestał płacić alimenty, wówczas
    zgłosiłam sprawę do komornika (obowiązkowa procedura) i do MOPS wniosek o
    zaliczke alimentacyjną.
    Komornik przez 3 miesiące próbował ściągać pieniądze od dłużnika i kiedy po
    tym czasie nie było całkowitej skuteczności wysłał obowiązkowy wniosek do
    MOPS, w któryminformował o skutkach postępowania. Na jego skutek łącznie po
    4 miesiącach od złożenia wniosku u komornika i w MOPSie zostały mi wypłacone
    pieniędze tytułem zaliczki alimentacyjnej. U komornika musiałam dokłądnie
    opisać kiedy przestał płacić itp.

    Czyli wygląda na to, że bełędnie zostały wypłacone te pieniądze matce
    twojego dziecka... Warunkiem są 3 miesiące bezskutecznej egzekucji
    komorniczej!
    --
    Doruni