  • Data: 2010-03-16 21:09:14
    Temat: Re: alimenty na byla zone
    Od: RadoslawF <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-03-16 22:00, Użytkownik KRZYZAK napisał:

    > A jak sie ustala ojcostwo? Dawca spermy jest ojcem biologicznym w takim
    > samym stopniu jak ten co bzyka bez zobowiazan.

    Ja napisałem "naturalnego ojca" a wy będziecie to zmieniać
    i przekręcać na ojca biologicznego żeby udowodnić swoje racje ?
    To może uznacie za naturalnego ojca lekarza który przeprowadził
    zabieg zapłodnienia ? Powiedział bym że to wasz poziom rozumowania
    w tym temacie.

    > Ano wlasnie. Matka moze zostawic dziecko w szpitalu, bez obaw o wyciecie
    > narzadow rodnych i komornika. Moze nawet nie poinformowac faceta, ze jest
    > ojcem. Wiec albo woz, albo przewoz - skoro kobieta jest jedynym dysponentem
    > praw, to powinna byc rowniez jedynym wykonawca obowiazkow. Chyba logiczne,
    > prawda?

    Głupoty piszesz. Zamiast sie podniecać sprawdź przepisy.
    Matkę też można zaskarżyć o alimenty.