eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoakceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego › Re: akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-fo
    r-mail
    From: "ElComandante" <z...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego
    Date: Fri, 13 Jan 2006 00:31:35 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 15
    Message-ID: <dq6osq$4c4$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <f0bae$43c54762$5112dc5e$22677@news.chello.pl>
    <dq3h5m$qfd$5@inews.gazeta.pl> <43c5844b$1@news.home.net.pl>
    <dq40jf$fdr$2@inews.gazeta.pl> <43c58824$3@news.home.net.pl>
    <dq41lt$mmm$1@inews.gazeta.pl> <43c58af4$1@news.home.net.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <dq56k2$2mn$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <dd635$43c64061$5112dc5e$3368@news.chello.pl> <4...@n...home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: acgp237.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1137108698 4484 83.9.243.237 (12 Jan 2006 23:31:38 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 12 Jan 2006 23:31:38 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:358085
    [ ukryj nagłówki ]


    > Ale na jakiej podstawie mam zadac :) Wiedze mozna czerpac nawet z bazaru
    > , o polityce itp - ale to nie jest podstawa do wysuwania jakis wnioskow -
    > to operator ma zadbac o to aby poinformowac nas o zmianach w umowie, jesli
    > to zaniedbuje to juz jest jego a nie nasz problem.

    np.Polkomtel w zeszłym roku 1 miesiąc przed przysłaniem
    nowego regulaminu na fakturze wyraźnie poinformował
    że taka zmiana będzie i od kiedy. I jeśli ktoś ją zapłacił
    to na 100% został poinformowany o zmianie regulaminu.
    Później z następną przyszedł już regulamin.
    Jeśli nie dzwoniłeś do konsultanta w sprawie tej
    "pierwszej" (a pewnie nie) i ją zapłaciłeś to Cię mają.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1