eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoakceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora TelekomunikacyjnegoRe: akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego
  • Data: 2006-01-11 22:52:31
    Temat: Re: akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    castrol napisał(a):
    > kam napisał(a):
    >
    >> Nie otrzymał a możliwość udowodnienia że otrzymał to zupełnie co innego.
    >
    >
    > Tyle ze udowodnienie ze otrzymal bedzie spoczywac na swiadczeniodawcy, w
    > tym wypadku na UPC, a wiec list zwykly w zaden sposob skuteczny nie bedzie.
    >

    Operatorzy stosują z reguły pewne rozwiązanie, które pośrednio przerzuca
    odpowiedzialność na klienta. Otóż wszelkie zmiany wysyła się razem z
    fakturą. Jeżeli klient nie otrzyma faktury "w zwyczajowym" okresie, ma
    obowiązek zgłosić to operatorowi. Inteligentniejsi operatorzy stosują
    jeszcze dodatkowe "zabezpieczenie", którego nie wypada podpowiadać tu
    tym mniej inteligentnym ;-)

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1