    From: "La Carola" <h...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: absorbcja wyroku
    Date: Sun, 28 Nov 2004 20:33:50 +0100

    wiem na pewno,że chodzi o to,że jak ktoś dostaje wyrok w zawieszeniu,
    > powiedzmy na 3 lata i w ciągu tych 3 lat popełni przestępstwo za które
    > dostanie karę bezwzględnego pozbawienia wolności (bez zawieszenia) na na
    > przykład 10 lat to oczywiście zostają dowieszone te zawiasy, które miał..

    Nie tak oczywiście, ale niech będzie że zostały

    hmmm..moim zdaniem to własnie na tym polega okres próby..odsyłam do
    KK..jeśli ktoś w okresie próby popełni nowe przestępstwo umyślne, sąd
    zarządza wykonanie 'zawieszonej' kary....

    > powiedzmy,że miał tamtą karę na 2 lata w zawieszeniu..teraz odwiesili mu
    > zawiasy i ma jeszcze 10 lat za to następne przestępstwo. całkowita
    absorbcja
    > polega na tym,że mu te 2 lata wkładaja do tych 10 i siedzi 'tylko' te 10.

    Nie ma takiej konstrukcji.

    no to na czym polega w takim razie absorpcja wyroku? bo ja w takim razie nic
    z tego nie rozumiem..
    chcesz mi powiedzieć, że w ogóle nie ma czegoś takiego jak pochłanianie
    wyroków?
    bo moim zdaniem chyba jednak jest i nawet jeśli coś tam pomieszałam w swoim
    opisie to wydaje mi się że coś takiego istnieje.
    jeśli możesz to podaj pełniejsze informacje na temat tego, jak to się
    wszystko odbywa (niekoniecznie w sytuacji, gdy były zawiasy czy nie) albo
    podaj źródła, gdzie można uzyskać informację....

    pzdr
    K.