    From: "m...@g...com" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: abonent vs Orange, Orange vs UKE
    Date: Mon, 10 Dec 2007 05:54:15 -0800 (PST)

    <m...@t...waw.pl> napisał w wiadomościnews:fjjdsa$qpd$1@news.onet.pl...

    > I o taka odpowiedz chodzilo :) Dziekuje.

    czy musiał zapaśc wyrok aby zrezygnowac z usług operatora - sam
    piszesz że podpisałeś umowe przedłużenia w lutym 2007 chyba nie pod
    przymusem???
    co do reszty to faktycznie jeśłi umowa jest zawarta niezgodnie z
    prawem to po prostu jej nie ma - jednak okolicznosci rozwiązania umowy
    w rzeczywistości bedą przykre bo bedziesz dostawał wezwania do zapłaty
    należności za rozwiązanie umowy i albo trafisz na listę z której nie
    da się podpisac umowy z innym operatorem , albo sprawa znajdzie finał
    w sądzie..... tylko po co tyle zamieszania???? poczekaj na zakończenie
    umowy i miesiac wczesniej powiadom strone o zamiarze rozwiazania.
    Orange nie ma złych stawek wiec nie wiem w czym problem.......
    jednoczesnie mozesz sobie podpisac umowę z operatorem który cie
    interesuje w tej chwili .....