  • Data: 2004-12-06 16:10:55
    Temat: Re: abonament RTV raz jeszcze ;)
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zgoda tylko czy Pan mysli, ze wiezniowe znaja na tyle jezyki
    programowania,
    > aby pisac soft, ktory sie dobrze sprzeda?

    a to juz zalezy od wieznia :-) przynajmniej wiem ze kiedy jakims cudem ja
    trafie
    to juz wiem co moge robic :)

    Niektórzy studiuja aby byc dobrymi
    > programistami kilka lat, potem kilka lat ucza sie konkretnych narzedzi.

    zgadza sie, ale bez pomyslu i tak sie niewiele osiagnie. Wazne jest
    by z gory zakladac, ze nie studiuje po to aby dla kogos robic tylko
    po to aby swoj biznes zrobic .

    Ja np gdy patrze (banalny przykladzik) na wafelek to nie mysle sobie,
    jejciu jaki on dobry,
    tylko z czego sie sklada, co jest potrzebne do wyprodukowania, jakie
    koszty i ew. jaki zyski.
    Dlatego wychodze z zalozenia ze gdy sie chce to sie zarobi, pieniazki na
    ulicy leza, trzeba
    po prostu je dostrzec.

    > Trzeba miec do tego podstawy matematyczne i inne.

    a to juz zalezy od programu jaki sie ma zamiar stworzyc.

    To wszystko sie zmienia z
    > miesiaca na miesiac np. coraz bardziej popularna obecnie wsrod
    programistów
    > w USA - JAVA. Przybywa nowych bibliotek - pakietów klas, zmieniaja sie
    > techniki programowania pod katem sprzetu (3D, 64 bit). Trzeba miec
    > literature, dostep do Internetu. To nie takie proste chyba.
    Prosze
    > opowiedziec pare slow o sobie. Czym pan sie zajmuje? Ja ucze glownie
    jezykow
    > programowania.

    Do lutego mam przerwe w studiach (studiuje matematyke), zaliczony semestr
    1 i 3 w drugim niestety
    jeden gezamin oblalem u dosc surowego wykladowcy, nie wiem, moze zna Pan
    to nazwisko, Profesor Gromadzki.
    Na szczescie regulamin UG zezwala na wznowienie studiów bez zadnych
    egzaminow, więc automatycznie je
    niedlugo wznawiam.

    Obecnie ucze sie jezyka C++ (z biblioteka wxWidgets) i ksiegowosci .

    P.