  • Data: 2022-12-18 15:28:05
    Temat: Re: a u policjantow
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 18 grudnia 2022 o 11:00:22 UTC+1 Robert Tomasik napisał(a):
    > Aż zajrzałem pod link. Gość mówi o butelce wódki przypominającej
    > gaśnicę, i to gdzieś tam wręczonej komuś.

    No i pewnie wydawało mu się, że jak dostał flaszkę wyglądającą jak gaśnica, to dostał
    też drugą, wyglądającą jak granatnik ppanc.
    Nawet wyjaśnia to, dlaczego pocisk poleciał w podłogę, a wylot "odtylcowy" rozwalił
    sufit - no bo w jakim ułożeniu odbija się flaszkę?

    Przypomina to epiczną scenę z filmu "Upadek".
    Ze wskazówkami dzieciaka, jak się strzela z LAWa i pytaniem, "jaki jest tytuł?" i
    drugim "a gdzie jest spust?" ;>

    Podobno w dwóch stropach pocisk zrobił dziurę jak talerz.
    Ale ciekawe, czy w końcu wybuchł?
    Może jednak jest jakieś zabezpieczenie, że jak w coś jebnie za blisko strzelca to nie
    wybuchnie, więc kupa szczęścia.
    No i taki granatnik to ogólnie dla trzymającego bezpieczny ()to nie panzerschreck),
    mendanta podrapały pewnie spadające szczątki stropu, dobrze, że nikt z tyłu nie stał.