    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot towaru zakupionego w Vobis
    Date: Sat, 15 Dec 2007 05:55:36 +0800
    Sender: a...@n...agh.edu.pl

    Dnia 14.12.2007 Al <s...@u...to.interia.i.to.tez.pl> napisał/a:
    > Tak zupełnie na marginesie - za proces ładowania odpowiada nie zasilacz,
    > a elektronika siedząca w baterii / notebooku. Więc jeśli coś jest nie
    > tak z ładowaniem, to winny jest komputer, nie zasilacz.

    Ta elektronika jakby na to nie patrzeć korzysta z zasilania a jemu
    zasilanie jak to ktoś ładnie okreslił "pływa". Nie znam się na tym za
    bardzo, ale niech układ kontroli ładowania tych aku jest zalezny od
    przyłożonego napięcie (zwykle rośnie, czym bardziej naładowany, prawda?) i
    wyłącza proces ładowania np. przy 18.5V. To co się stanie jeśli taki
    zasilacz da np. przez 5 min 18.8V?

    --
    Marcin