eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru z wadą ukrytąRe: Zwrot towaru z wadą ukrytą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "mazda" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot towaru z wadą ukrytą
    Date: Mon, 29 Jan 2007 15:38:50 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 14
    Message-ID: <epl0uo$imt$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <epkp0k$3f7$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <6...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dij177.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1170081561 19165 83.23.217.177 (29 Jan 2007 14:39:21
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 29 Jan 2007 14:39:21 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:442858
    [ ukryj nagłówki ]



    > Możesz się powołac na archiwum grupy. Ale musisz je przejrzeć

    Przejrzałem,włącznie ze stroną federacji konsumentów, przyznaje było o tym
    sporo.

    Jednak sprawa jest dośc mocno sporna, poniewaz uszkodzenie nastąpiło podczas
    mojej czynności nabijania zapalniczki - uszkodzenie mechaniczne - tyle że
    jest to coś w stylu "otwierasz normalne drzwi ( tak jak zawsze to robiłeś ze
    wszystkimi normalnymi drzwiami ) i klamka zostaje ci w ręce" - czyja wina?

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1