eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru w ciagu 10 dni › Re: Zwrot towaru w ciagu 10 dni
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!wsisiz.edu.p
    l!newsfeed.neostrada.pl!nemesis.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!ne
    ws.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Herald <h...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot towaru w ciagu 10 dni
    Date: Thu, 4 Dec 2008 09:37:48 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 32
    Message-ID: <1...@4...net>
    References: <1f5clbz082ea0.w1ov3pjto9sz$.dlg@40tude.net>
    <gh3dmj$38n$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <1jv83ltoncp6z$.15e44tloqnnwo$.dlg@40tude.net>
    <gh3f6o$66n$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hfnhek3hu1tf.1atxd0n83pz8c$.dlg@40tude.net>
    <1DbZk.3190$Re2.595@newsfe14.iad>
    <1uu6a4nopiqin$.1kpgjbj48mnsw.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: cuf114.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1228379979 25931 83.19.61.114 (4 Dec 2008
    08:39:39 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Dec 2008 08:39:39 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Licznik: 794
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:566194
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 2 Dec 2008 15:34:10 +0100, scream napisał(a):


    >> nie, nie do końca. tzn. masz prawo potrącić klientowi za każdy
    >> uszkodzony eglemplarz. Klient powinien zwrócić towar nieuszkodzony, bez
    >> śladów eksploatacji, kompletny. Może rozerwać opakowanie, czy rozciąć,
    >> bo ma prawo sprawdzić i za to nie możesz mu potrącać, ale za zniszczenie
    >> towaru jak najbardziej.
    >
    > Tylko że nie które serie płytek są tylko na specjalne zamówienie, więc
    > nikomu już ich nie sprzedam :) Musiałbym potrącić za całą paczkę.
    >
    > Druga sprawa to klient może powiedzieć, że jak wysyłał to było dobre a
    > widocznie popsuło się w transporcie. Nie udowodnię mu tego, a firma
    > kurierska raczej też umyje ręce bo wiadomo, towar kruchy i różnie może być.

    Dlatego Ty takiej uszkodzonej przesyłki po prostu nie odbierzesz od
    kuriera!
    Mój kuzyn swego czasu robił w "kurierce" - jak zaczął opowiadać historie to
    myślałem że to scenariusz filmu Barei.
    Jeżeli kurier ma listy przewozowe bez "opisów" to jest po prostu "udupcony"
    i musi mieć dobre OCP ;)
    Z tego co mówił mi kuzyn, on wpisywał WSZYSTKIE detale z przewożonych
    rzeczy w liście przewozowym. Miał przygodę że koleś "A" przesyła motocykl
    do kolesia "B" na palecie. Ot zwykły transport :)
    Koleś "B" po rozładunku kładzie się pod motocykl i mówi że dolna część
    spojlerów jest ... porysowana!! Nie odbiera takiego motocykla. jest szkoda
    ....
    Następne motocykle kuzyn już sprawdzał DOKŁADNIE i opisywał WSZYSTKO - już
    nigdy więcej się nie dał zrobić w "bambuko". A ci kolesie od motorków to
    jakieś kółko wzajemnej adoracji - bo próbowali tak jeszcze kilak razy
    naciągnąć kuriera :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 08.12.08 18:40 Ania

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1