  • Data: 2005-07-05 19:48:26
    Temat: Re: Zwrot towaru w aptece
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule news:33a6.000000d3.42cae1fd@newsgate.onet.pl,
    niejaki(a): Daniel z adresu <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Kupilem w aptece aparat do pomiaru cisnienia. Nistesty jak pozniej
    > okazalo sie w domu (co potwierdzilem tez szukajac w internecie) ten
    > rodzaj aparatow jak moj nie mierzy dokladnie - mi wychodzily wyniki
    > od 120/x (cisnienie normalne) do 180/x (wysokie nadcisnienie).
    > Chcialem go na drugi dzien oddac (zapakowany w oryginalne pudelko,
    > paragon mialem), ale babka w aptece stwierdzila ze nie przyjmuje
    > zwrotow, bo "jest ustawa o aptekach ktora jej tego zabrania". Na moje
    > pytanie co to za ustawa nie potrafila jednak odpowiedziec. Jak jest z
> [...]

    nie ma czegoś takiego jak zwrot - nawet nie w aptece
    kupiłeś, to towar jest twój i to twój problem co z nim zrobisz

    jak chciałeś sprawdzić to trzeba było kupić w Internecie - miałbyś na zwrot
    10 dni :)

    a rękojmia nie ma w transakcjach pomiędzy konsumentem i przedsiębiorcom
    (zresztą i tak nie małaby zastosowania)- jest ustawa o niezgodności towaru z
    umową
    możesz co najwyżej wykazać, że na opakowaniu lub instrukcji obsługi jest co
    innego niż towar w rzeczywiście potrafi
    ewentualnie, gdyby np. nie było instrukcji w języku polskim, to możesz
    próbować

    a tak, to pozostaje tylko szukać nabywcy - np. na allegro :)

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)