    From: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot nadpłaty po śmierci nabywcy
    Date: Fri, 01 Jun 2012 17:02:44 +0200

    W dniu 2012-05-31 12:15, witek pisze:

    > no odpowiedz sensowana ale nie do tego pytania.

    Wszystkie wpłaty "nienależne" były wpłacone po śmierci ?

    > to moze byc argument przeciwko gazowni, ktora nie chcialaby
    > przyjac oplaty od niego twierdzac, ze to nie jego rachunek.
    > tudziez dlaczego on moze zaplacic rachunek za ojca.

    Piję do tego, że uznać można, że część wpłat jeśli nie wszystkie
    dokonane były "w imieniu dłużnika" ale bez jego wiedzy ...

    Faktem jest, że przy takim nastawieniu gazowni nie ma co
    pieprzyć na usenecie a po prostu pozwać gazownię o zwrot ...

    Pytanie - czy sąd uzna, że nadpłata jest nadpłatą dłużnika
    (przytoczone przeze mnie), czy przypadkiem wpłaconą kasą, bo
    jakby jednak sąd powieli mój sposób myślenia - nadpłata jest po
    prostu masą spadkową i koniec.