  • Data: 2004-12-21 09:28:04
    Temat: Re: Zwolnienie z pracy
    Od: "vernon" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Prawidłowe wypowiedzenie.

    > marca, ale
    >
    > Dalsza część urlopu wychowawczego w tym zakładzie może przysługiwać
    > tylko do 31.03.2005 r., jeżeli złożysz wniosek z odpowiednim
    > wyprzedzeniem (co najmniej 14 dni przed rozpoczęciem urlopu
    > wychowawczego).
    >
    > Pozdrawiam
    > wa

    Czyli pomimo Art. 1861. (118) § 1. Pracodawca nie może wypowiedzieć ani
    rozwiązać umowy o pracę w okresie od dnia złożenia przez pracownika wniosku
    o udzielenie urlopu wychowawczego do dnia zakończenia tego urlopu.
    Rozwiązanie przez pracodawcę umowy w tym czasie jest dopuszczalne tylko w
    razie ogłoszenia upadłości lub likwidacji pracodawcy, a także gdy zachodzą
    przyczyny uzasadniające rozwiązanie umowy o pracę bez wypowiedzenia z winy
    pracownika.
    moga dac mi wypowiedzenie... skoro jestem na urlopie wychowawczym???