  • Data: 2009-11-26 09:07:51
    Temat: Re: Zwolnienie na wizytę u lekarza
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd pisze:
    > Pewnie to nie była choroba, lecz zabieg. No kaman -- przecież jest
    > mnóstwo zabiegów, które trwają 1 dzień. Pierwszy raz słyszę, żeby chirurg
    > mówił, że nie ma takiego miasta jak Londyn ;-)

    Byłem wczoraj na zmianie opatrunku i był inny lekarz. On dla odmiany
    twierdzi, że co prawda można wystawić L4, ale on nie może, bo nie on
    mnie ciął.

    Efekt: Muszę codziennie uciekać z pracy, robiąc różne kombinacje
    pozaprawne, bo lekarze odmawiają L4. Pomijam, że pracują od 10-13, a
    więc w godzinach mojej pracy, choć na drzwiach mają inne wartości.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek