  • Data: 2002-02-22 23:13:50
    Temat: Re: Zrzeczenie sie ryczałtu
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 22 Feb 2002, Serwiz wrote:
    [...]
    >+ To trochę przeliczyłeś się z terminami. O ile dobrze pamiętam to przy
    >+ zgłoszeniu w US potrzebny jest wpis do ewidencji (a dokładniej kopia).

    Prawda.

    >+ Trochę się to komplikuje ponieważ w US trzeba zgłosić konto bankowe związane
    >+ z prowadzaoną działalnością a konto możesz założyć jak posiadasz wpis i w
    >+ takiej sytuacji robi się bajzel bo przed 1 marca musisz zgłosić działalność
    >+ w US a później będziesz musaił korygować zgłoszenie bo dojdzie kwestia
    >+ konta.

    Bez przesady. Nie chcę rozpakowywać papierów ale to jest
    jakiś mały "update" -:) (NIE TRZEBA wypełniać całego zgłoszenia,
    "do konta" jest formularz z bodaj 20 pustymi miejscami na
    numery kont :)). Fakt, trzeba zwiedzić US, ale bez przesady...
    można przy jakiejś okazji :)

    >+ W zależności jaką masz zamiar prowadzić działalność to bez regonu nie będą z
    >+ tobą rozmawiać a regon dostaniesz jak będziesz miał wpis do ewidencji.
    >+ Papierkowa robota jest zarąbista i ja z tego względu zarezerwowałem sobie na
    >+ to miesiąc czasu.

    Dobrze gada. Ja wziąłem zapas na dwa i pół :)

    >+ Serwiz

    Pozdrowienia, Gotfryd