  • Data: 2006-05-12 09:49:56
    Temat: Re: Zrobilem przelew - on twierdzi ze nie.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    dropsec wrote:
    > Witam
    > mam taka sytuacje, ze poza allegro ugadalem sie z kolesiem, ze wplace mu
    > kase na konto a on wysle mi telefon. Ja wyslalem mu 560 zł na jego konto, a
    > on ciagle twierdzi ze tej kasy nie ma. Zlozylem wiec reklamacje w banku i

    Najpierw spróbuj uzyskać jakieś nagranie, s którego wynikałoby, że
    faktycznie doszło do zawarcia jakiejś umowy (bo bez tego to on może
    twierdzić, że żadnej umowy nie było, a Ty te pieniądze przesłałeś mu
    omyłkowo, a on nie zauważył).

    Bez takiego dowodu będziesz miał małe szanse udowodnić mu oszustwo a
    zwrotu kasy będziesz mógł dochodzić jedynie cywilnie - poszukaj hasła
    "bezpodstawne wzbogacenie".