  • Data: 2006-09-18 14:08:31
    Temat: Re: Zostawianie paczek przez pracowników poczty u sąsiadów.
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 9/15/2006 7:32 PM, Robert Tomasik wrote :
    > Użytkownik "Artur Drzewiecki"
    > <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> napisał w wiadomości

    > To ja mam lepsze ziółko. Wracam dzisiaj z pracy a na ławce przed domem
    > leży paczka z USA. Co prawda domek mam te 15 metrów od ulicy i zazwyczaj
    > nikt obcy mi się po podwórku nie szwenda, ale to chyba lekka przesada.
    > Paczkę nie tyle otwarłem, co rozbroiłem - bo do końca nie wierzyłem, że
    > to paczka. Nie ma żadnej polskiej pieczątki, a jedynie poczty lotniczej
    > USA (zresztą jest od znajomej mi osoby jak się okazało po otwarciu).
> [...]

    Może przyszła jako list? Jako list można nadać praktycznie wszystko co
    waży do dwóch kilogramów i nie jest za szerokie (żaden z 3 rozmiarów nie
    może przekroczyć 60 cm, a suma wszystkich rozmiarów 90 cm). Takie do
    skrzynki się nie mieści, a w sumie odbiór na poczcie też nie ma sensu bo
    to nie jest przesyłka rejestrowana.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    I'm smarter than the average bear! (Yogi Bear)