eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZostałam pomówiona, a moje dane dane personalne zostały podane do publicznej wiadomości! › Re: Zostałam pomówiona, a moje dane dane personalne zostały podane do publicznej wiadomości!
  • Data: 2005-12-22 20:14:19
    Temat: Re: Zostałam pomówiona, a moje dane dane personalne zostały podane do publicznej wiadomości!
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Papik" <p...@a...net> napisał w wiadomości
    news:slrndqiskk.gtv.papikUSUNmnie@cocoon.acn.waw.pl.
    ..

    > Problem masz ze slowem pisanym ?
    > Zawiesili jej, bo nie sprawdzili co i jak.
    > Ktos ja "wrobil" wysylajac spam na newsy z innego IP niz jej.
    > Itd.itp.

    No nie wiem. Porownalam naglowki spamu wyslanego w watku, do ktorego byl
    podany link i naglowki postu Grazyny na tej grupie i choc IP jest zmienny
    (neoplus), to zgadzaja sie wersje oprogramowania i ustawienia czytnika.
    Mysle, ze w Allegro jednak robia rzut oka na naglowki, bo zdejmowanie aukcji
    jest w sumie nie w ich interesie (nie dostaja prowizji) i nie sadze, zeby to
    robili bez zadnych podstaw.

    I.

    --

    www.immona.ownlog.com