  • Data: 2008-07-26 20:02:00
    Temat: Re: Żółte tablice niemieckie
    Od: "pawel" <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gims" <g...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:g6dlft$4o5$1@news.onet.pl...

> [...]

    nic ci nie grozi teoretycznie powinienes przerejestrowac pojazd 30 dni od
    sprowadzenia do kraju jezeli Pani w WK zauważy to jakąs oplate wymysli - i
    to nie jestem pewien czy wogole jest jakas sankcja - jezeli nie zauwazy to
    zarejestrujesz bez problemów ja jezdzilem rok czasu Pani chyba nie zauważyla
    ze rok byl sprowadzenia 2006 a zarejestrowalem w 2007 :) Policja nic do
    tego nie ma bo to nie ich brocha masz OC i przeglad takze samochód moze
    poruszac sie po drodze

    ps
    co ciekawe mandaty tez wszystkie wywalalem z za wycieraczki :) rok czasu i
    nic

    pzdr
    pawel