  • Data: 2019-06-17 22:39:23
    Temat: Re: Zniszczyli ważne dokumenty z wypadku z Beatą Szydło
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie siedzę w środowisku, ale zdaje się mają i dobrą opinię.

    Zależy u kogo i na tle czego. Ogólnie opinia jest taka, że ich wartość
    bojowa jest znikoma i jeśli zawodowi nie dadzą rady to będzie
    pozamiatane. Niby nadają się na zielone ludziki, ale na zielone ludziki
    równie dobrze nadaje się regularna armia. Ogólnie to niewiadomo czemu ma
    to obecnie służyć.

    > Przetwarzać a stracić dane na poziomie repozytorium narodowego, gdzie
    > mogłoby dochodzić do ingerencji w dowody lub ich niszecznia w tym przez
    > inne kraje to wydaje mi się jednak inna liga, ale może źle to widzę.

    Szczerze- to ja obstawiam, że akurat ci od ministerstwa cyfryzacji są
    bardziej kompetentni niż szweje. Jest dużo infrastruktury krytycznej pod
    cywilnym zarządem i jestem przekonany, że lepiej żeby tak zostało.

    Shrek