  • Data: 2019-07-23 17:28:46
    Temat: Re: Znaleziono ciało Dawidka
    Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .07.2019 o 16:13 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Użytkownik "Trefniś" napisał w wiadomości grup

    > Slyszac, jak to psychologia jest od lat najbardziej obleganym kierunkiem
    > ... to chyba nie jest calkiem prawda.

    Wierzę psychologowi, który tę sprawę badał na macierzystych uczelniach UJ,
    KA/AFM (gdzie dziekanem stosownego wydziału). Także własnym obserwacjom,
    które to potwierdzają.
    :)

    Co o studiowaniu psychologii piszą sami kandydaci i absolwenci:

    https://www.goldenline.pl/grupy/Zainteresowania/psyc
    hologia-psychoterapia/psychologia-studia-bez-przyszl
    osci,3471165/

    Przykre, że kandydatka zakłada koniec kariery na kasie w Biedronce.

    Problemy psychiczne studentów:
    http://istotnie.pl/kondycja-psychiczna-studentow-sie
    -o-martwic

    Rzekoma atrakcyjność kierunku może świadczyć właśnie o katastroficznej
    kondycji psychicznej młodzieży, która zgodnie z opisaną przeze mnie
    obserwacją profesora Z.N. szuka na uczelni pomocy.

    Poza tym jest ostatnio moda na coachów i psychoterapeutów, do których
    chadza się w przerwie między pracą w korporacji a sojowym latte.

    http://szkolacoachingu.edu.pl/produkt/coaching/coach
    ing-indywidualny/

    > Albo polowa ma ma malutkie problemy, a druga polowa sie nie dostaje,
    > albo po prostu te baby uwielbiaja psychologizowanie :)

    Jest lepiej - sporo osób kończy takie studia/szkoły coachingu...

    Odnoszę wrażenie, że nie odróżniacie lekarza psychiatry czy neurologa, od
    psychologa który NIE jest lekarzem. Zatem nie dotyczy go nawet sentencja
    medice, cura te ipsum (lekarzu lecz się sam).

    --
    Trefniś