  • Data: 2019-07-20 22:26:46
    Temat: Re: Znaleziono ciało Dawidka
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przeczuwał? Jak miliony innych ludzi.
    > "Zapewniał, że chłopiec nie żyje, a ,,cała sytuacja" rozegrała się pod
    > Grodziskiem Mazowieckim. Jackowski pomylił się tylko z miejscem
    > znalezienie chłopca - wskazywał na dno jednego z akwenów przy Grodzisku,
    > tymczasem ciało Dawidka znaleziono przy autostradzie A2."

    Nie trzeba było być uznanym jasnowidzem, by wymyślić, że dziecko
    najprawdopodobniej nie żyje. Jakby żyło, to pięciolatka by ktoś znalazł.
    Również dość oczywistym było, że ojciec by nie pajacował i nie wywoził
    go gdzieś daleko. Miał 2~3 godziny. Jedyną ewentualnością było
    przekazanie jakiejś innej osobie.

    Natomiast z jasnowidzami jest tak, że niby nikt w to nie wierzy, ale jak
    nie masz lepszego pomysłu, gdzie szukać, to przeszukanie miejsca
    wskazanego przez jasnowidza w pierwszej kolejności jest dobrym pomysłem.
    Zdesperowana rodzina chwyta się różnych pomysłów. Wyobraź sobie, co by
    było, jakby gość trafił.