    From: scream <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znaki drogowe "domowej roboty" - Podzamcze k/Ogrodzienca
    Date: Mon, 15 Jan 2007 21:10:48 +0100
    <eod3a2$cef$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <eod5cm$64j$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <eoddti$tqo$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <eodhof$jbr$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <eodj16$7a1$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <eodk23$oj7$1@inews.gazeta.pl>
    <eodkro$9p9$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <eodmkh$1n9$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <eoe9ke$h8k$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <eoebkv$q1p$2@nemesis.news.tpi.pl>
    <eoeclo$kd7$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <eoed9o$ck4$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <eofmdf$a3j$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <e72ogfi68135.ai44ubwibczx$.dlg@40tude.net>
    <eoglav$sd5$1@srv.cyf-kr.edu.pl>

    Dnia Mon, 15 Jan 2007 20:45:33 +0100, Jurand napisał(a):

    > Hmm czyli mówisz, że można wjechać komuś pod drzwi wejściowe do domu
    > prywatnego, jeśli teren jest nieogrodzony i zostawic tam samochód np na 3
    > miesiące (ot taki darmowy parking)?

    Można, w sensie że jest to możliwe do zrobienia jeśli godzisz się na
    konsekwencje tego czynu. Można za takie coś dostać mandat (z art. KW który
    podałeś). Można się spodziewać procesu cywilnego i tego, że właścicielowi
    terenu trzeba będzie zapłacić za postój na nim. I właściwie tylko tyle.

    > Zgodnie z Twoim i Maśląga rozumowaniem
    > można coś takiego zrobić, w dodatku w przypadku ewentualnej sprawy sądowej -
    > właściciel samochodu ma pewną wygraną. Debilizm do potęgi

    Właściciel nie ma pewnej wygranej, bo proces cywilny raczej by przegrał.
    Debilizm czy nie, jeśli ktoś postawi auto na Twoim terenie, nie masz
    żadnych narzędzi zgodnych z prawem aby to auto stamtąd usunąć. I to próbują
    Ci wszyscy dookoła uzmysłowić.

    > A jak nie wierzycie, że Policja sholuje takie auto na parking, jeśli wezwany
    > właściciel odmówi zabrania auta z terenu prywatnej posesji - to idźcie do
    > prawnika, za jedyne 50-100 PLN wyjaśni Wam, dlaczego tak się stanie.

    Wolę jednak, żebyś Ty mi wyjaśnił. Poznałem opinię kilku policjantów na ten
    temat i jednoznacznie twierdzili oni, że jeśli auto nie zagraża niczyjemu
    życiu/zdrowiu ani nie stanowi żadnej przeszkody/utrudnienia/zagrożenia w
    ruchu drogowym, to odholować go nie można.

    Jeśli wiesz coś więcej, to proszę napisz. Jeśli nie, to chociaż przyznaj
    się do błędu.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl