  • Data: 2007-01-14 23:57:42
    Temat: Re: Znaki drogowe "domowej roboty" - Podzamcze k/Ogrodzienca
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Piotr Kubiak" <p...@m...liamg> napisał w wiadomości

    > Nie może, bo to będzie kradzież. W tym właśnie rzecz, że prawnie, to w
    > zasadzie cokolwiek by nie zrobił, to narusza prawo. Pozostaje tylko albo
    > odpowiednio to oznakować, albo ogrodzić. Jak nie jest ogrodzone albo
    > oznakowane, to parkującemu nie może nic zrobić.

    A ta kradzież to z którego artykułu? Bo w 278 jest że 'celem
    przywłaszczenia', a w 289 'w celu krótkotrwałego użycia'. Odholowując ze
    swojej posesji ani nie zamierzam przywłaszczać, ani używać.

    Nawet jeżeli nie wolno mi odholować, to mogę przecież np. zastawić swoim
    samochodem, do czasu aż za parking nie zapłaci :)

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak