  • Data: 2007-03-21 08:54:01
    Temat: Re: Znak C-9
    Od: KrzysiekPP <jimi@_NOSPAM_ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czemu bez sensu?. Wła?nie sens, to on ma na drodze dwukierunkowej, bo na
    > jednokierumkowej to obojętnie z której, czy z prawej, czy z lewej ominiesz
    > np. przeszkodę.

    Teoretycznie znak ma wystepowac w miejscach, w ktorych istnieje
    wątpliwosc co do sposobu ominiecia przeszkody, sposobu zachowania sie na
    skrzyzowaniu, itp itd. Dlatego wydaje mi sie, ze nie powinno byc
    sytuacji, ze stoi ten znak i jednoczesnie miedzy nim a tobą mogą jechac
    samochody z naprzeciwka. Ale kto wie ...

    Był na grupie pl.misc.samochody przypadek gdzie gosc dostał mandat za
    "nieprzestrzeganie znaku U-3" :)))

    http://www.drog-znak.com.pl/cache/lang=pl&pageid=40.
    html

    Policja stwierdziła, ze znak ten oznacza jednoczesnie nakaz jazdy w
    danym kierunku.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl/