  • Data: 2019-07-13 17:05:08
    Temat: Re: Zmiana imienia i nazwiska jednocześnie
    Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.07.2019 o 15:31, ąćęłńóśźż pisze:
    > W latach 90-tych do USC przyszedł pan Albin Dupa i chciał zmienić dane
    > osobowe.
    > Zmiana danych osobowych wymaga zgody organu (kierownika USC) w formie
    > decyzji.
    > Urzędniczka zapewniła petenta "w takiej sytuacji na pewno decyzja będzie
    > pozytywna.
    > A jak Pan się chce nazywać?"
    > Albert - padła odpowiedź.
    >

    > -----

    Panie Albinie Siwak,
    Nie wiem, czy będzie Pan miał okazję czytać te słowa, ale wiem, że muszę
    je napisać.

    Przepraszam Pana za te lata pogardy, jaką żywiłem do Pana i Pańskich
    poglądów w czasach PRL.
    Byłem głupim, niedopierdolonym gówniarzem, który dawał się napuszczać
    przez żydostwo na takie osoby, jak Pan. Przez różnych Bratkowskich,
    Werblanówi innych Tumanowiczów.

    Chylę czoła przed Panem. Za pańską odwagę i polskość. Niech Pan jak
    najdłużej cieszy się dobrym zdrowiem. Niech Bóg ma Pana w swej opiece.

    Admin [Gajowy Marucha]

    https://www.youtube.com/watch?v=tOWZooLI55g

    --
    I love love