eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZmarly strona postepowania administracyjnegoRe: Zmarly strona postepowania administracyjnego
  • Data: 2010-05-25 10:38:30
    Temat: Re: Zmarly strona postepowania administracyjnego
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Piotr Fonon" <f...@p...onet.pl> napisał
    >- Czy organ administracji samorządowej (np. burmistrz) może (w sensie - czy
    >jest to zgodne z prawem) adresować pisma urzędowe do osoby zmarłej? O
    >śmierci adresata powinien wiedzieć z dwóch źródeł 1) urzędu stanu cywilnego
    >oraz 2) informacji uzyskanych bezpośrednio od rodziny zmarłego w toku
    >wcześniejszych postępowań.

    Urząd jest związany tym konkretnym postępowaniem i danymi w nim zawartymi.
    Tak na marginesie: jak Ty sobie wyobrażasz, że urzędnik przed wysłaniem
    każdego listu sprawdza w USC, czy adresat żyje, a może nazwisko zmieniał, a
    może ma przeglądać każde akta tysięcy spraw, czy aby nie ma tam wzmianki o
    czyjejś śmieci.
    A czy rodzina oficjalnie o tym powiadomiła?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1