eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZlikwidować zakazy wjazdu rowerów (B-9) wszędzie tam, gdzie › Re: Zlikwidować zakazy wjazdu rowerów (B-9) wszędzie tam, gdzie
  • Data: 2010-09-22 06:38:18
    Temat: Re: Zlikwidować zakazy wjazdu rowerów (B-9) wszędzie tam, gdzie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.09.2010 22:49, s...@v...pl pisze:

    > fotoradary nie, ale ręczne "suszarki" juz tak - pokazują w czasie rzeczywistym
    > prędkosc z dokładnoscia do 0,1 km/h.

    Zlituj się... Patrole polujące na "zbyt wolno" jadących rowerzystów?

    Czy bierzesz jakieś środki psychotropowe?

    > Pieszy ma obowiązek iść lewą stroną jezdni, jeśli nie ma chodnika.

    Jeśli nie ma.

    > To nie ma najmniejszego znaczenia, do zatrzymania pojazdu do kontroli i
    > wystawienia mandatu za wykroczenie nie są one konieczne.

    Tia, stada policjantów polujących z radarami na "zbyt wolno jeżdżących
    rowerzystów". A potem będziesz pyskował, że istotnymi rzeczami się nie
    zajmują.

    > Zresztą jednoślady mają je tylko z tyłu.

    Ale mają.

    > Bredzisz.
    > Albo podaj przepis mówiący że motorowerzysta nie może legalnie jechac drogą
    > publiczną 15km/h.

    Ustawa "prawo o ruchu drogowym", artykuł 3, ustęp 1. Oraz, jak ktoś już
    przytoczył, artykuł 19, ustęp 2, punkt 1.