  • Data: 2009-03-23 19:28:46
    Temat: Re: Złamnie Ustawy o ochronie danych osobowych ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " jb" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gq8keu$6gj$1@inews.gazeta.pl...
    > A dlaczego miałoby być niezgodne, skoro się wyraziło na to zgodę?

    Zgodę taką zawsze można cofnąć. Nie wiemy, czy w ogóle ją wyrażali. Tak,
    czy siak, to przed zgłoszniem do prokuratury w dobrym tonie było by
    poprosić administratora szkoły o usunięcie swoich danych, bo po co z armaty
    strzelać do wróbla.

    Poza tym mam pewną wątpliwość, czy samo imię i nazwisko można uznać za dane
    osobowe. Robertów Tomasików w samym moim nie za wielkim mieście jest kilku,
    a wziąwszy pod uwagę to, że mógł ktoś przyjezdny pobierać tam nauki, więc w
    żaden sposób nie da się zidentyfikować jednoznacznie takiej osoby.