  • Data: 2008-01-23 20:40:26
    Temat: Re: Złamanie ustawy o ochronie danych osobowych
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:fn864l$1st2$1@news.mm.pl Yaro <w...@v...pl> pisze:

    > Witam serdecznie
    > Wczoraj przyszło do mnie zaświadczenie z mojego banku, w okienku listu
    > znajdowało się moje imie, nazwisko i adres oraz... numer PESEL i nr
    > dowodu osobistego. Jest to ewidentne złamanie ustawy o ochronie danych
    > osobowych. Jestem wściekły i chciałbym jakoś się "odwdzięczyć" bankowi
    > za taką niespodziankę.
    > Co radzicie?
    Może na początek zrób mu niespodziankę, że już nie jest twoim bankiem.
    A bardziej serio, to wątpię czy coś wskórasz.
    Mnie parę lat temu hiena (komornik) wezwanie do zapłaty grzywny wetknął w
    drzwi, nawet bez koperty. W środku dane osobowe, nr sprawy przed kolegium i
    inne takie.
    Każdy sąsiad mógł sobie wyjąć, przeczytać i rozpowiadać, że pewnie kogoś
    pobiłem, może po pijaku albo obnażałem się w pobliskim parku.
    Złożyłem skargę na czynności komornika do właściwego sądu.
    Reakcja nastąpiła, a jakże.
    Po z górą miesiącu.
    Dostałem pismo, że dokonano interwencji i pouczono komornika (czy jakoś
    podobnie).
    I to wszystko.

    --
    Jotte