  • Data: 2008-06-11 12:12:34
    Temat: Re: Zgłoszenie pojazdu do akcyzy - Art. 233 Kodeksu Karnego
    Od: stebi <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kam pisze:

    > a to podrobienie na czym ma polegać?

    Napisałem "zapewne". Handlarze (nie wszyscy oczywiście) działają tak, że
    sprowadzają auto na siebie, a następnie jak znajdą klienta to wypisują
    fikcyjne umowy między Niemcem, a Polakiem, który przyszedł kupić auto.
    Oczywiście dane Niemca są fikcyjne. Sam spotkałem się z taką formą jak
    chciałem kupować auto. Potem Polak idzie do urzędów i sam sobie załatwia
    formalności rejestrując auto na siebie.

    pozdr.
    stebi