    From: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Żebranie - gdzie przepisy zakazujące?
    Date: Wed, 20 Dec 2006 18:33:51 +0100
    <em3j2q$846$1@inews.gazeta.pl> <s...@s...local>
    <em3kqu$lms$1@choszczno.cho.vectranet.pl>
    <s...@s...local>
    <em3s94$kat$1@choszczno.cho.vectranet.pl> <em4gud$d3k$1@news.onet.pl>
    <em4hac$eqq$1@choszczno.cho.vectranet.pl>
    <0...@n...lechistan.com>
    <em6h8v$b81$1@choszczno.cho.vectranet.pl>
    <3...@n...lechistan.com>

    wiadomości news:3g4o54-rdc.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Stwierdziłeś, że m.in. wiara głoszona w kościołach to "różne brednie".
    >
    > Sam osobiście na msze nie chadzam i ogólnie za KK nie przepadam, niemniej
    > jednak przegiąłeś.

    Nie Wysoki Sądzie, ja miałem na myśli kościół jako instytucję, może
    wyraziłem się bardziej potocznie, a niezbyt gramatycznie, ale to dlatego iż
    kończyłem uczelnię techniczną i to dawno temu... To nie moja ręka Wysoki
    Sądzie:) W dodatku nie mówiłem o wierze jako całości, tylko "różnych
    bredniach", nie wskazałem na wiarę jako taką.

    Pozdrawiam Przemek

    ps. a tak przy okazji, stwierdzenie w Ustawie dotyczące "przedmiotów czci
    religijnej" chyba nie odnosi się do wiary katolickiej? Przecież nie wolno
    czcic przedmiotów, a jedynie Boga. Co innego, gdyby chodziło o przedmioty
    kultu... Ale tam wyraźnie jest napisane "przedmioty czci".