    From: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zdjęcia oficerów SKW, czy jest przepis?
    Date: Thu, 3 Apr 2008 09:09:32 -0700 (PDT)

    On 3 Kwi, 17:02, p...@g...pl (Piotr Dembiński) wrote:
    > Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> writes:
    >
    > [...]
    >
    > Ale to jest spychologia.  IMO cała wina spoczywa po prostu na osobie,
    > która wykonała zdjęcia.

    Na szczescie IYO. Widzisz papierek o zachowaniu tajemnicy ma w sobie
    zdanie ktorego podpisanie zobowiazuje do nieujawnienia tajemnicy
    komukolwiek kto tego rowniez nie podpisal. Wypaplanie sasiadowi jest
    oczywisice przestepstwem za ktore odpowiada ten ktory sie podpisal.
    Sasiadowi ktory rozpowiedzial o tym nie mozna nic zrobic poniewaz on
    do zachowania tajemnicy sie nie zobowiazywal i uwaga! poniewaz dostal
    informacje od zrodla pewnego (bo to takiego co sie podpisalo pod
    zachowaniem tajemnicy) mial prawo wierzyc ze jest to informacja ktora
    nie jest objeta tajemnica, poniewaz osoba ktora ma dostep do tajnych
    informacji i wiedze o ich tajnosci i udostepnianiu ja udostepnila. Tak
    gadali na szkoleniu do 1 stopnia tajnosci. Pewnie im dalej w las tym
    wieksze obwarowania.