  • Data: 2005-12-21 15:03:26
    Temat: Re: Zdjęcia do D.O. nieaktualne???
    Od: Arek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 20 Dec 2005 21:15:28 +0100, "marek" <n...@f...spam> wrote:

    >Inna kwestia - mam plik i chce sobie zrobic troche zdjec paszportowych - w
    >fotolabie bede mial lepszy papier wiec ustawiam obok siebie kilka kopii
    >wlasnej podobizny tworzac zdjecie o standardowych wymiarach i.... wiekszosc
    >fotolabow odmowi wywolania takiego zdjecia. Nic dziwnego - za taka odbitke
    >(4-6 zdjec paszportowych) skasuja mnie na 2zl a przeciez maja za kilkanascie
    >usluge wykonywania takich zdjec polaroidem.

    No to ja kiedyś byłem świadkiem jak przy odbiorze takiego zdjęcia
    zażądano od kumpla zapłaty jak za 6 paszportowych.
    Po zdecydowanej odmowie z argumentacją że zamawiano odbitkę 10x15 (a
    co jest na odbitce to labowi nic do tego) ostatecznie kumpel zapłacił
    1,8 zł.
    Tak że nie dajcie robić się "w konia", bo przecież w labie płaci się
    za konkretną usługę, bez względu na to co jest na zdjęciu!

    Pozdr.
    A.