    From: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zdjecia Dworca i reakcja Policji we Wro
    Date: Wed, 27 Aug 2008 03:43:47 -0700 (PDT)

    On 27 Sie, 11:14, Andrzej J. Makarczuk <Mc@R.> wrote:
    > A może sprawdzicie jak się naprawdę zachowują policaje?
    > Jakaś mała prowokacyjka?
    > Albo flaszmobik?
    >
    >                          pozdrawiam
    >                               makar
    >
    > --
    > makaraj at tlen pl gov (the best .gov is no .gov)

    Bardzo fajne chlopaki. Siedze sobie na trawce w parku. ja siedze i
    pale papierosy kumpel je bulke. obok kilka osob pije piwo kupione w
    niedalekim barze. Podchodzi 4 policjantow i prosi o dowod osobiste. Ja
    daje kumepl rznie glupa i mowi ze nie ma. Policjant lekko sie
    wystraszyl ale kumepl go uspokoil ze jak cos to ma prawo jazdy.
    Policjant wlacza dzynks i mowi "zglaszam podjecie czynnosci
    legitymowania" na co glos z dyzurki "ku**a, mowilem zeby mi takich
    debilnych reczy nie mowic, zostawcie kanal czysty" wywoluje wiec
    informacje "podaje dane do sprawdzenia" na co informacja "ja teraz
    zajety jestem wiec albo ich poprosicie zeby poczekali pol godziny albo
    spiszcie dane i potem bedziemy ich szukac".
    az glupio nam sie bylo z nich smiac.