eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZdalnie "zepsuty" tuner przez (byłego) operatora. › Re: Zdalnie "zepsuty" tuner przez (byłego) operatora.
  • Data: 2013-08-25 22:33:53
    Temat: Re: Zdalnie "zepsuty" tuner przez (byłego) operatora.
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Marek Dyjor wrote:
    > Gotfryd Smolik news wrote:
    >> On Sat, 24 Aug 2013, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    >>
    >>> Ale też nie ma dowodów, że problem wynika z celowego działania, jak
    >>> sugeruje Gotfryd.
    >>> Mogli programery nie przewidzieć...
    >>
    >> To w tym momencie "zepsucie" nastąpiło w momencie wgrania błędnego
    >> firmware. Jeśli użyszkodnik może samodzielnie downgradować, to
    >> pozostaje mu sprawdzić.
    >
    > Problemem jest jednak moment ujawnienia sie wady technicznej
    > sprzedanego produktu.
    >
    > Wydaje sie że jedynym spsobem dochodzenia prawa jest postępowanie
    > przed sądem lub arbitrem i wiara w rozsądek sędziego lub/i uczciwość
    > firmy.

    Dodam jeszcze że klient nie miał świadomości że produkt jest
    niepełnosprawny, ba produkt mógł być niepełnosprawny.

    Coś jak wadliwa poduszka powietrzna w samochodzie, któej wada wynika z
    błedów konstrukcyjnych, właściciel samochodu nie jest w stanie stwierdzić
    wady bez spowodowania wypadku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1