  • Data: 2011-03-13 06:56:12
    Temat: Re: Zdalne podpisanie umowy o dzielo (faks, email ?)
    Od: jQ <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Mar, 14:29, "Q" <n...@s...pl> wrote:
    > Na dniach bede podpisywal umowe o dzielo
    > z frima z drugiego konca Polski.
    > Czy jedyna mozliwoscia podpisania umowy
    > (bez posiadania podpisu elektronicznego)
    > jest przesylanie umowy poczta i jej "normalne" podpisywanie?
    >
    > Nie mozna "podpisac" takiej umowy "faksem" czy "emailem"?

    Ja podobny przypadek rozwiązałem kiedyś w ten sposób, że najpierw
    ustaliliśmy treść umowy, a następnie każda ze stron przesłała drugiej
    umowę, w Wordzie, ze wstawionym swoim odręcznym podpisem. Następnie
    druga strona wstawiała swój i odsyłała. Po wydrukowaniu masz podpisaną
    przez obie strony umowę na piśmie.