eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZdalna lekcja › Re: Zdalna lekcja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.news.xs4all.nl!news.uzoreto.
    com!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.co
    m!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.
    com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostr
    ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <s32olq$147p$1@gioia.aioe.org>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: Zdalna lekcja
    Date: Fri, 19 Mar 2021 20:04:34 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.8.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <s32olq$147p$1@gioia.aioe.org>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 44
    Message-ID: <6054f5c3$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 46.215.82.249
    X-Trace: 1616180675 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 505 46.215.82.249:65388
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3487
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:808612
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 19.03.2021 o 18:56, Animka pisze:
    > https://www.onet.pl/....
    > Niewłaściwie podłączył mikrofon?
    >
    Onet jako źródło jakichkolwiek informacji jest po prostu mało wiarygodny
    i zalecam ostrożność.

    Odnosząc się do samego meritum sprawy, to przede wszystkim należy
    zwrócić uwagę, że nasze państwo z lekka się nie popisało doprowadzając
    do sytuacji, że nauczyciele muszą prowadzić lekcje przy pomocy
    pożyczanego od sąsiada sprzętu. Jakoś tak automatycznie z chwilą
    wystąpienia problemu z COVID-19 i koniecznością zaprzestania prowadzenia
    stacjonarnych zajęć w szkołach założono, że wszyscy nauczyciele mają
    niezbędną infrastrukturę do ich prowadzenia z domu.

    Szkoły zaczęły sobie jakoś radzić. Co szkoła, to inny standard. Różne
    platformy. Do dziś syn ma jakieś tam indywidualne zajęcia na WhatsApp
    przykładowo. O zagrożeniach z tego wynikających szeroko w mediach, więc
    nie będę się rozwodził. Rozumiem, ze na początku był taki bajzel, ale
    rok upłynął. Stworzenie jakiejś platformy edukacyjnej przerosło MEN?

    Nie wiemy nawet, co te dzieci słyszały i kto to uruchomił. Na ile znam
    te platformy, na których uczą się dzieci, to wystarczyło, by ksiądz to
    źle skonfigurował i spokojnie któryś z uczniów mógł całej klasie
    odtworzyć ścieżkę dźwiękową. Ksiądz jest nauczycielem Religii i jakieś
    drobna niedoskonałość w zakresie zarządzania uprawnieniami na platformie
    edukacyjnej w żaden sposób go nie dyskredytują. No może się po prostu na
    btym nie znać i już. Zwłąszcza, że wcale bym się nie zdziwił, jakby był
    zmuszony co chwilę z innej platformy korzystać.

    Po za tym w dobie niemal nieograniczonego dostępu do Internetu sądzę, że
    ilość dzieci, które z ciekawości nigdy nie tyle nie słyszały, co nie
    widziały takiego materiału - o ile tylko przekroczą pewien wiek, kiedy
    człowiek zaczyna się interesować przeciwną płcią - jest znikomy. Mogli
    usłyszeć odgłosy Delfinów, pociąg, a usłyszeli "jęki kobiety". Te jęki
    którejś mamusi skojarzyły się z pornografią - ale ciekawe czemu. Jak
    odróżniła to od odgłosów seksu małżeńskiego, czy przykładowo kobiety
    toczącej walkę wręcz, czy rodzącej dziecko. Oczywiście wiemy, ze miał
    być film religijny, ale mimo wszystko robienie z tego "hallo",
    urządzanie kryzysowych spotkać z rodzicami i całą reszta działalności
    ONETu potwierdza jedynie moje niepochlebne zdanie na temat tego portalu.

    --
    Robert Tomasik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1