  • Data: 2023-05-05 01:42:14
    Temat: Re: Zbieg wykroczeń
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-05-04, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Jest problemem. Nie wiem jak u ciebie ale u mnie moto jest w ... dużo.

    Ca 5x więcej w przeliczeniu na wszystkie pojazdy niż w Polsce. Tu jest
    Sparta, tzn. Azja. I nie tylko w lecie i na wiosnę. 1/3 tego bez
    transponderów (ruch zarobkowy z zagarnicy).

    > Ponieważ nie zapierdalam w "kanionie" to na odcinku km na plecach
    > potrafi mi usiąść z pięciu (przepuszczam na bieżącao jak jest
    > możliwość). A to tylko tych pięciu co jechali trochę szybciej ode mnie.

    Transponder z unikatowym, niezmienialnym nr. Coś w stylu standardowego
    sprzętu radiowego typu wifi czy BT (MAC - tu oczywiście żaden problem
    zmienić). Odpowiedni, dedytkowy protokół i kupa zabezpieczeń przed
    ingerecją - skoro Apple udają się takie cyrki z ich sprzętem to wierzę,
    że gdzieindziej tez można. Zasięg do 200 m. Nr może być nawet kopią VIN
    albo i nie, ale powinien być na trwałe powiązany z konkretnym pojazdem.
    Część opresyjną da się pewnie zrobić tak, że na ekraniku będą pokazywane
    pojazdy w zasięgu z cechami identyfikacji fizycznej (kolor, marka,
    położenie). I to w zasadzie powinno wystarczyć.
    To nawet nie musi być specjalnie drogie.

    > Jeśli przyjmiesz że ma to mieć zasięg powiedzmyh 500 metrów to w
    > godzinach szczytu w centrum będziesz miał kilkanaście (lub niskie
    > dziesiąt) moto, które staną bóg wie gdzie - na skrzyżowaniach, między
    > samochodami, na przejazdach tramwajowych, na środkowym pasie wisłostrady
    > gdzie jeżdzi się 100km/h

    Jak stoi ich kupa w jednym miejscu to policja i tak nie będzie w nich
    wjeżdżać, podobnie jak nie będzie (nie powinna) strzelać w tłumie. Ale
    wiecznie na tej kupie nie będą stali włączając w to ściganego.

    --
    Marcin