    From: "adam.eu" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zazalenie na postanowienie prokuratury
    Date: Tue, 13 Jan 2009 23:04:53 +0100

    Robert Tomasik pisze:
    > Uzytkownik <a...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    f.googlegroups.com...

    > Do prokuratury okregowej za posrednictwem rejonowej

    Dlaczego tak mu sugerujesz? Teraz przecież najczęściej kieruje się do
    sądu rejonowego wydział karny.
    W pouczeniu powinno być napisane gdzie należy kierować.

    Miałem zresztą taką sytuację, że moje zażalenie skierowano do sądu
    rejonowego wydział karny. Sąd poczuł się niewłaściwy i skierował do
    prokuratury okręgowej.
    Zażaliłem się na decyzję sądu do sądu okręgowy. Sąd okręgowy uwzględnił
    zażalenie i skierował z powrotem do sądu rejonowego wydział karny. Sąd
    rejonowy zażalenie uwzględnił a czas sobie biegnie, prawie rok.
    No cóż. Taki jest wymiar sprawiedliwości. Dlatego musisz pilnować
    sprawę, a i tak nie wiadomo czy upilnujesz.

    adam

    > Twoje dane, sygnatura akt, adresat, tresc zazalenia oraz jego uzasadnienie.

    Może jeszcze dane oskarżonego itd.

    pozdr. adam