  • Data: 2004-11-19 21:06:53
    Temat: Re: Zawiłości rozwodowe
    Od: "sandra" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "grzesiek" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:cnk4tk$glb$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Po 15 latach małżeństwa ,żona oznajmiła mi ,że chce rozwodu ,gdyż"nie
    czuje
    > się spełniona"Pomijając fakt ,jaka to jest tragedia osobista dla mnie

    jaka tragedia być niekochanym i żyć w związku to dopiero tragedia

    > ,oznajmiła mi również ,że muszę sobie szukać mieszkania.(?)

    nie musisz szukać mieszkania macie wspólność

    > wspaniałomyślnie chce mi kupić to mieszkanie(skąd ma na to pieniądze nie
    > wiem)

    można się tym zainteresować czy nie są częścią wspólnego majątku / konta
    kiedy sie zakładało , ile wpływało i skąd ? / to wszystko na Twój wniosek
    może sprawdzić sąd ...

    > Nasz sytuacja wygląda następująco: w 2003 roku ustanowiliśmy rozdzielność

    od tej daty wszystkie zakupione dobra są jej lub Twoje w zależnosci kto co
    zakupił

    > majątkową.Mieszkanie w którym obecnie mieszkamy ,jest nasze
    > własnościowe,zakupione na nas obojga.

    wiec do podziału , wykazaniu kto więcej w to włożył...

    Zaproponowała mi ,że po rozwodzie
    > przepisze na mnie mieszkanie ,które chce kupić a ja wtedy wymelduje się z
    > obecnego lokum.

    super tylko ,że tego domagaj się w orzeczeniu rozwodowym , że to sąd
    nakazuje zakup na rzecz pozwanego mieszkania jako jego własności

    > Moje pytanie :Czy wyprowadzając się do mieszkania kupionego przez
    > żone(czyli prawnie jej)nie przebywając pod adresem faktycznego
    zameldowania
    > ,nie narażam się w ten sposób,że może mnie wymeldować z obecnego
    mieszkania

    j.w a będzie Twoje

    > a później wyrzucić mnie z tego jej mieszkania i zostawiając na lodzie?

    w przypadku sądowego nakazu nie ma takiej możliwości...

    Może można spisać umowe notarialną na mocy której zobowiązałbym
    > się ,że po kupnie mieszkania dla mnie ja zrzekam się praw do obecnego
    > mieszkania?

    zrob to prawnie nakazem sądowym w pkt. ktoryms tam rozwodu czy po
    prawomocnosci w sprawie o podzial majątku ...

    jesli cos niejasne prosze pytac...

    Sandra