  • Data: 2006-12-07 22:39:41
    Temat: Re: Zawieszenie postępowania a odsetki
    Od: "p09v" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Johnson" napisał
    > Odsetki są naliczane od dnia wymagalności. Więc zasadniczo zawieszenie
    > postępowania na nie nie wpływa. Są jednak przypadki kiedy odsetki liczy
    > się od uprawomocnienia wyroku.

    W takim razie, jeżeli pewna osoba ustanowiła pełnomocnika, a ten doprowadził
    do powstania długu pieniężnego, popełniając przestępstwo. Wierzyciel
    dochodzi kwoty wraz z odsetkami. Sąd zawiesza postępowanie do czasu
    rozstrzygnięcia sprawy karnej, co może nastąpić załóżmy za 1 rok, po czym
    podejmuje postępowanie, czy przez cały czas zawieszenia naliczane będą
    odsetki?

    Mam taki problem praktyczno-teoretyczny i w żadnym komentarzu nie mogę
    znaleźć żadnej wskazówki.

    --
    p09v