  • Data: 2005-04-20 18:34:53
    Temat: Re: Zawiadomienie o odrzuceniu oskarżenia
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ace napisał(a):
    > Buc z Lublina Otto Falkenstein wykrztusil:

    Witam kameleona z Jersey City. Teraz jestes "ace"?

    Tak na wstępie. Zdecyduj sie komu odpowiadasz, bo w tym poście
    komentujesz zarówno wypowiedzi moje jak i mojego przedówcy.

    [ciach to, co mnie nie dotyczny]

    > Otto, znowu poposujesz sie lubelskim kretynstwem. Zwolnienie od kosztow
    > nie podlega pod zadne prawo zwyczajowe. Na to jest paragraf i koniec.

    Wyobraź sobie, ze wiem, że jest. A ty potrafisz wskazać, który to
    "paragraf" i jakiej ustawy? I ewentualnie jak brzmi?
    I nie pisałem o zadnym prawie zwyczajowym. napisałem tylko, że nie mozna
    powoływac sie na to, ze w innej sprawie sąd zwolnił, bo decyzja zapada
    zawsze w konkretnej sprawie. I w oparciu o dowody przedstawione przez
    wnioskodawcę. Jak ząd uzna je za wystarczające to zwolni. Jak nie to nie
    zwolni. I tu znowu wracamy do Kreuza i bezpodstawnej odmowy zwonlnienia
    go od wpisu od apelacji...

    --
    Falkestein
    ordo Lumine