  • Data: 2006-02-08 14:25:08
    Temat: Re: Zaswiadczenie o zarobkach
    Od: a...@t...pl (Bartek) szukaj wiadomości tego autora

    > Biore kredyt hipotyeczny w banku i potrzebuje zaswiadcenia o zarobkach od
    > pracodawcy.
    > Pracuje na umowe o prace na czas nieokreslony.
    > Kadrowa w mojej firmie powiedziala mi, ze ma duzo pracy(jest zarobiona) i
    > ze moze w marcu je sie uda wystawic mi to zaswiadczenie.
    > Czy pracodawca nie ma obowiazku wystawienia takiego zaswiadczenia ?
    >
    > Mam juz podpisana umowe przedwstepna i potrzebuje tego zaswiadczenia w
    > ciagu tygodnia.
    >
    > Co w takiej sytuacji zrobic ?

    Krew mnie zalewa jak slysze o takich sytuacjach.
    Przeciez to pare minut roboty! Jesli oczywiscie kartoteki nie są prowadzone
    recznie, ale to juz raczej sie nie zdarza w firmach gdzie pracuje
    przynajmniej 5 osob.

    Ale ono musi rzadzic.

    W tej sytuacji proponuje Ci wypelnic na druku z banku (bo pewnie taki
    dostales) rzeczy, które mozesz sam wpisac: dane osobowe, adres, pesel itp.
    Odejmiesz pani troche pracy i moze przychylniej na Ciebie spojrzy. No i mów,
    ze musisz w ciagu tygodnia, bo jak stracisz zadatek, to bedzie źle oj źle.

    Ale samo proszenie sie o wydanie takowego zaswiadczenia i odpowiedz w stylu
    'może w marcu' albo 'nie mogie, kochanienki, nie mogie, zarobiona jezdem',
    to lekka przesada. Nawet jasnie panujacy ZUS czy US, jesli nie ma problemów
    z platnikiem/podatnikiem załatwiają to w ciagu 7 dni.

    O tempora! O mores...

    Pozdrawiam
    BN
    www.adekus.pl