    From: "JacekJJ" <s...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zaskarżenie przyjętego mandatu
    Date: Thu, 13 Sep 2007 03:25:15 +0200

    > Bardziej chodzi mi o to że taki dowód można stosunkowo łatwo zfabrykować -
    > sumie to tylko zapis elektroniczny.

    Oj chwila chwila panowie!!!
    Loga z gps mozna latwo sfabrykowac? Jak niby? Chyba malo znasz sie na gps..
    Ciekawe jak odtworzysz pozycje satelitow na ktorych opieral sie gps w
    trakcie tworzenia loga?
    Gdyby to bylo latwe do sfabrykowania to wszelkie zawody szybowcowe, lotniowe
    i paralotniowe nie moglyby sie na trackach gps opierac, ze juz nie wspomne o
    dokumentacji rekordow swiata w tych sportach.
    Jak juz nawet uda ci sie nagrzebac w tracku, chociaz nawet to nie jest
    latwe, to pierwszy lepszy darmowy program zaraz bedzie wyl ze track jest
    pomodyfikowany, albo wogole go nie bedzie chcial czytac..
    Latwiej bedzie Ci zmodyfikowac mozgi policjantow tak aby z pamieci o tym
    patrolu wymazac im epizod o ktorym tu piszemy... :)))

    pozdrawiam
    Jacek JJ