  • Data: 2003-05-21 13:11:03
    Temat: Re: Zasiłek rodzinny
    Od: "SolAngelica" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bae3sp$gk6$1@inews.gazeta.pl...

    > Zgadza się.

    Potwierdzam, zgadza się.
    Mianowicie ciągle trwa okres zasiłkowy od 1.05.2002r., który notabene został
    niedawno przedłużony i potrwa aż do 31.12.2003r.
    Skoro Pan składa teraz wniosek, widocznie składa go Pan poraz pierwszy,
    ponieważ wszystkie okresy zasiłkowe jak już wspomniałam zostały wydłużone
    tzn. nie trwają do 31.05.2003r., ale do 31.12.2003r.
    Niezależnie od tego, dla trwającego obecnie od 1.05.2002r. okresu
    zasiłkowego mają zastosowanie zarobki właśnie za rok poprzedzający okres
    zasiłkowy co dla roku 2002 jest rok 2001.
    Myślę, że dobrze to wyjaśniłam.

    Pozdrawiam

    SolAngelica