eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł. › Re: Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
  • Data: 2010-09-13 06:37:44
    Temat: Re: Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13-09-2010 00:28, Ikselka pisze:

    > O naiwności ludzka :-PPP
    > To co, oni nagle wymarli w ciągu paru lat, czy może w rezerwatach siedzą?
    > Ja widzę, że nadal mają się dobrze, tylko teraz inaczej się NAZYWAJĄ :->

    Ikselka, nie pij tyle, masz zwidy.

    Ewentualnie, doucz się co to jest komunizm.
    Nigdy go w Polsce nie mieliśmy.
    A prawdziwych komunistów było jak na lekarstwo, wielu zgniło w
    stalinowskich więzieniach.

    A może dla Ciebie "komunista" to epitet używany na osoby których poglądy
    Ci się nie podobają albo których zwyczajnie nie lubisz?
    Równie dobrze możesz zamienić komunistów na żydów, masonów albo
    liberałów (ciągle modne w niektórych kręgach). Znaczenie będzie
    dokładnie to samo.
    Ot, niewyszukana obelga.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl