eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł. › Re: Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
  • Data: 2010-09-05 16:25:43
    Temat: Re: Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
    Od: "Arturro" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:i6038d$pc6$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    Jako jedyny w całej tej dyskusji rozumiesz problem.

> [...]
    > jeśli obniżymy zasiłek pogrzebowy zmniejszymy o 2.000 zł, to oszczędzimy
    > teoretycznie 223.760.000 zł. Ale tylko pozornie. Przecież firmy pogrzebowe
    > płacą podatki. Od takiego przychodu zapłacą 22% VAT i 20 dochodowego (liczę
    > na okrągło) bo przecież maja koszty, ale te dalej się rozkąłdają na dochody
    > innych podmiotów, czyli odprowadzą 98.454.400. Ostatecznie państwo na tej
    > niepolictycznej decyzji zarobi około 125 milionów złotych. Tak więc chyba
    > nie o to chodziło jednak, tylko o przytemperowanie firm pogrzebowych.

    Naiwniak?
    I tak zawsze klient płaci, nie wiedziałeś?
    Szukasz oszczędności?
    Informatyzacja ZUS (czytaj - obniżenie kosztów pracy) trwa od 10lat, pochłonęła setki
    milionów,a w tym czasie stan osobowy w ZUS wzrósł o prawie połowę!!!
    Jak chcą oszczędzać to może najpierw KRUS rozpędzą a potem ZUS?